Garanție și reclamație

Deși primim foarte puține reclamații, este bine de știut că aveți aceleași drepturi de garanție la noi ca în  orice alt magazin fix. Este în interesul nostru să soluționăm toate reclamațiile cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă faceți griji că procesarea va dura mai mult decât este absolut necesar (totul este de obicei procesat în câteva zile).

Perioada de garanție începe în ziua în care produsul este livrat consumatorului. Perioada legală de garanție este 24 de luni. Vânzătorul este răspunzător pentru toate defectele produselor pe care le prezintă bunurile la livrarea către cumpărător sau care apar în perioada de garanție. Cu toate acestea, această garanție nu se aplică defectelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau daune mecanice. Reclamația poate fi făcută prin poștă sau personal.

Livrare prin poștă

Dacă trimiteți produsele pentru o reclamație prin poștă sau cu o altă firmă de transport colete, vă rugăm să trimiteți coletul la următoarea adresă:

Packeta Romania s.r.l. / SoftCotton.ro
ID 99311906
Strada Virginia Nr. 4,
Ilfov, CTPark A1 Km13
077096, Dragomirești-Deal

Coletul trebuie să includă:
O copie a facturii
Formularul de reclamație completat - poate fi descărcat de aici

Imediat ce primim produsele, veți fi informat cu privire la primirea reclamației dvs. prin e-mail. Toate reclamațiile sunt procesate de angajații noștri în cooperare cu producătorul.

Vă rugăm să indicați, de asemenea, în scrisoarea dvs. de intenție cum doriți să procedăm în cazul reclamației, dacă doriți produse noi sau să vă restituim banii. Dacă doriți ca prețul de cumpărare să fie rambursat, vă rugăm să scrieți numărul de cont IBAN în care urmează să fie transferată suma relevantă.

Vă rugăm să nu uitați să completați datele de contact, inclusiv adresa de e-mail și numărul de telefon, astfel încât să vă putem ține la curent cu procesarea reclamației.

Costurile legate de transport a produsului reclamat către noi vă vor fi rambursate doar în cazul recunoașterii reclamației. Reclamația privind produsul nu trebuie să fie adresată unui anumit angajat. Soluționăm fiecare reclamație fără întârzieri nejustificate și informăm clientul cu privire la progresul acesteia. Protocolul de reclamație este trimis clientului prin e-mail în termen de 3 zile de la primirea reclamației.

Vă rugăm sa nu trimiteți coletele ramburs. Coletele ramburs nu vor fi preluate.

Recycled Claim Standard