Schimb si returnare
Nu sunteți siguri dacă alegeți corect?
Nu riscați nimic cu noi! Aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna sau schimba produsele fără a invoca vreun motiv, iar noi vă vom rambursa banii.
Dar să fim corecți unii cu alții – produsele rambursate trebuie să fie ambalate cat mai bine, pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului, trebuie să nu fie purtate, în ambalajul original nedeteriorat și cu etichetă. Vă rugăm să nu lipiți cutia cadou cu bandă adezivă, nu scrieți pe ea sau nu o devalorizați în vreun fel. Este o parte a produsului și, bineînțeles, nici dvs nu v-ar fi plăcut să primiți produsele într-un pachet deteriorat :)
În cazul în care returnați produsele într-o altă stare, ne rezervăm dreptul de a deduce suma necesară pentru restabilirea produselor la starea lor inițială.
Perioada de renunțare la contract este de 14 zile și începe a doua zi după ce consumatorul primește produsele. Retragerea din contract după expirarea perioadei legale de 14 zile nu este posibilă.
Cum fac un retur/schimb?
RETURNAREA PRODUSELOR PRIN FIRMA DE CURIERAT
- În cazul retragerii din contract, produsele trebuie expediate exclusiv la adresa menționată mai jos, cel târziu în a 14-a zi de la primirea bunurilor. Termenul de retragere expiră la 14 zile de la data la care dvs. sau o terță pe care ați desemnat-o, cu excepția curierului, ați preluat bunurile. În exercitarea dreptului de retragere, vă rugăm să ne comunicați decizia dvs. de retragere pe adresa de email softcotton@softcotton.ro
- Vă rugăm să ambalați produsele cât mai bine.
- Coletul poate fi returnat prin oricare firmă de curierat, care doriți dvs. Vă recomandăm să trimiteți coletul prin firma de transport cu confirmare de primire. Păstrați numărul de urmărire al coletului (AWB), avizul de expediere. Imediat ce vom primi coletul vă vom trimite un email de înștiințare.
- Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit, să nu prezinte urme de uzură sau folosire, să aibă etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul/produsele trebuie să fie însotit/însoțite de accesoriile și/ sau cadourile cu care a/au fost livrat/e. Dacă produsele nu vor fi în starea lor inițială, vânzătorul are dreptul de a deduce, din prețul de cumpărare, costurile suportate pentru restabilirea produselor la starea lor inițială.
- Completați formularul de rezeliere a contractului de cumpărare, pe care îl veți primi pe adresa de email împreună cu comfirmarea de înregistrare a comenzii.
- Trimiteți produsele neutilizate, în starea lor originală, cu ambalajul original, etichete și accesorii la adresa:
Packeta Romania s.r.l. / SoftCotton.ro
ID 99311906
Strada Virginia Nr. 4,
Ilfov, CTPark A1 Km13
077096, Dragomirești-Deal
Banii vor fi rambursați în contul dvs. bancar în cel mult 14 zile de la primirea produselor. Costul transportului este suportat de către cumpărător. Vă rugăm să nu trimiteți coletele ramburs ( cu plata la destinatar). Aceste colete nu vor fi preluate. Dacă plata comenzii s-a efectuat online, cu cardul, prin intermediul portalului de plați PayU / PayPal, rambursarea banilor se va efectua în același mod.
AVEȚI NEVOIE DE ALTE DIMENSIUNI/ MĂRIMI SAU DORIȚI SĂ SCHIMBAȚI PRODUSELE?
Dacă aveți nevoie de o altă dimensiune sau culoare sau doriți să schimbați produsle cu altele, nu este nimic mai ușor decât să plasați o nouă comandă pe www.SoftCotton.ro. Dacă nu găsiți produsele cu parametrii necesari în magazinul nostru, din păcate, nu mai sunt în stoc.
SFAT: Dacă nu vă puteți decide între două dimensiuni, nu ezitați, și comandați-le pe ambele pentru a le proba. Produsul care nu vi se va potrivi îl puteți returna în termen de 14 zile fără a invoca un motiv (a se vedea mai sus).